Pogoji poslovanja

  • Splošni pogoji spletne trgovine Aamori v lasti podjetja Carus d.o.o., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

    Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani stilingo.si ki je dostopna na povezavi  http://www.stilingo.si/ (v nadaljevanju: 'spletna stran') in jo upravlja podjetje Carus, d.o.o. , ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: 'ponudnik'). 


    Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite:

    • te pogoje poslovanja,
    • pomoč pri nakupu,
    • dostava, 
    • našo politiko zasebnosti,  ki se nanaša na varstvo vaše zasebnosti.

    Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti. Potrošnik ob oddaji naročila v spletni trgovini tudi izrecno potrjuje, da je s temi pogoji v celoti seznanjen.

    Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bodo prodajni svetovalci iz klicnega centra stranke ustrezno in pravočasno obvestili.

    Cene izdelkov že vsebujejo DDV vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na e-naslov: info@stilingo.si

    1. Podjetje in kontaktni podatki

    • Ponudnik: Carus, d.o.o., Hotavlje 86, 4224 Gorenja vas
    • Elektronski naslovinfo@stilingo.si (uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)
    • Matična številka:  7217340000
    • Davčna številka: SI71834176 Davčni zavezanec: DA

     2. Postopek nakupa

    I. Izbira izdelka

    Na spletni strani www.stilingo.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ''V košarico ''. Sistem Vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico in vas preusmeri na obrazec za naročilo/blagajno. Če želite nadaljevati nakupovanje, se vrnite nazaj v spletno trgovino.

    Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo ''Na blagajno! '' in izpolnite podatke za naročilo.

    II. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice

    Na spletni strani www.stilingo.si  se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.

    Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''odstrani''. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ''Nadaljujte z nakupi''. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

    III. Nakupovalna košarica  

    Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

    1 Podatki za dostavo

    Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati morate vsaj eno veljavno telefonsko številko, za obvestilo kurirja ob dostavi (v primeru da vas ne bo doma).

    Obrazec Vam omogoča, da si lahko ustvarite račun in so pri naslednjem naročilu vaši podatki že shranjeni.

    Omogoča Vam tudi možnost pošiljanja na drug naslov.

    2  Način dostave

    Pakete dostavljamo preko dostavne službe DPD in Pošte Slovenije. Strošek dostave in pakiranja je 3,80 €. S Pošto Slovenije smo dogovorjeni, da vam NE zaračunava dodatnih stroškov provizije.

    Dostava je možna na območju Slovenije. Za naročila nad 50€ je dostava brezplačna.

    3  Način plačila

    Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu ali Paypal plačilo.

    4 Kupon / darilni bon

    Če ima uporabnik veljaven kupon za popust jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumn potrdi.

    5 Pregled naročila

    Prikazani so izdelki, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.


    IV. Zaključek naročila 

    Po izpolnitvi podatkov za dostavo, izbiri vrste plačila in dostave, ter strinjanjem s splošnimi pogoji poslovanja kliknite gumb nadaljuj in preusmerjeni boste na blagajno. Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ''potrdi naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se Vam na spletni strani izpiše tekst  ''Vaše naročilo je bilo sprejeto. Zahvaljujemo se vam za nakup v naši spletni trgovini in se priporočamo tudi v prihodnje! Vaša številka naročila je: xxxxxxx

    Na e-mail naslov vam bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa''.

    V. Dokončna potrditev naročila

    Naročilo je dokončno potrjeno, ko bo po oddaji spletnega naročila uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.

    Z dokončnim potrdilom naročila(zadnjim pregledom in klikom na zadnji gumb >potrdilo naročila< in strinjanjem s pogoji poslovanja se potrošnik strinja z obveznostjo plačila.

    Tekst e-mail sporočila se glasi ''Pozdravljeni, ime in priimek. Potrjujemo in se Vam zahvaljujemo za vaše naročilo v spletni trgovini stilingo.si. Takoj, ko bo vaše naročilo odposlano vas bomo o tem obvestili. Status vašega naročila lahko preverite tako, da se prijavite v vaš račun ali nam pišete na info@stilingo.si.

    Za kakršnakoli vprašanja o vašem naročilu nas lahko kontaktirate preko e-maila info@stilingo.si . Podatki o vašem naročilu se nahajajo spodaj. Hvala za vaše naročilo."

    Uporabnik je s prejetim elektronskim obvestilom seznanjen, da ga bomo pred odpošiljanjem naročila o predvidenem roku dostave naročenega blaga obvestili. Spremembo statusa naročila prejmete tudi na vaš email, ki ste ga vneli ob naročilu.

    VI. Odstop od naročila pred dostavo

    Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslovu: info@stilingo.si

    3. Cene

    Ponudba artiklov in cene

    Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Stilingo ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini  Stilingo je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. 

    Naročilo in cene

    Kupoprodajna pogodba med podjetjem Carus d.o.o. (v nadaljevanju Stilingo) in kupcem v spletni trgovini Stilingo je sklenjena v trenutku, ko  Stilingo kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Stilingo kot za kupca.

    Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Stilingo in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. Vse cene navedene na spletni strani so končne cene in so v njih že zajeti vsi prispevki in davki(že vsebujejo DDV).

    Način plačila je z gotovino ob prevzemu(dostavni službi), po predračunu (nakazilo na TRR Carus, d.o.o. po ponudbi/predračunu) ali plačilo preko sistema PayPal.

    Ponudnik kupcu izda račun v elektronski ali papirni obliki, z razčlenjenimi stroški. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo..

    Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, kar pa ne velja za naročila oddana po telefonu. V tem primeru ponudnik hrani podatke o naročniku samo v bazi podatkov o strankah podjetja.

    Pri opisih izdelkov lahko pride do napak. Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.

    4. Multimedijska vsebina

    Na spletni trgovini stilingo.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije in videoposnetki izdelkov (slike in videi so simbolični). Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije in video prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov.

    5. Plačilo in dostava

    Blago, kupljeno preko spletne strani Stilingo kupec plača z gotovino ob prevzemu (dostavni službi), po predračunu (nakazilo na TRR Carus, d.o.o. po ponudbi/predračunu) ali plačilo preko sistema PayPal.6. Dostava

    Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 14 uro, za izdelke, ki so na zalogi pri nas, odpošljem že isti dan v primeru plačila po povzetju ali preko Paypala. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR.

    Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, ki so na zalogi pri naših partnerjih je dobavni rok daljši, navadno do 10 delovnih dni, kjer je posebej označen daljši dostavni rok pa se upošteva le-ta.

    Pakete dostavljamo preko dostavne službe DPD in Pošte Slovenije. Strošek dostave in pakiranja je 3,80 €. S Pošto Slovenije smo dogovorjeni, da vam NE zaračunava dodatnih stroškov provizije.

    Dostava je možna na območju Slovenije. Za naročila nad 50€ je dostava brezplačna.

    Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta DPD d.o.o. in  Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.

    6. Pravica do odstopa od nakupa - vračilo blaga

    • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@stilingo.si) nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
    • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Carus d.o.o., Hotavlje 86, 4224 Gorenja vas. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh vrne vsa opravljena plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Paketna pošiljka, ki nam jo pošiljate mora biti brez storitve ''odkupnina''.
    • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
    • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 15 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
    • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
    • Spletna trgovina stilingo.si, si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran izdelek itd) zavrne na stroške pošiljatelja. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali Vam vrnili denar. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 
    • Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!


    PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?
    1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

    7. Garancija za izdelke

    Garancija izdelkov velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa, kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo in potrjenim garancijskim listom. Garancija ne velja za potrošni material!

    10.1 Podatke o posameznih izdelkih zagotavljajo proizvajalci, zato stilingo ne odgovarja za verodostojnost podatkov, objavljenih v opisu posameznih izdelkov.

    10.2 stilingo si poleg tega prizadeva, da bi fotografije, objavljene poleg opisa izdelka, predstavljale realistično sliko izdelka. Še vedno pa je možno, da je percepcija posameznega izdelka preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom.

    GARANCIJA PRENEHA VELJATI:

    • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe.
    • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
    • pri spremembah na izdelku
    • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov.
    • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k izdelku
    • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja

    8. Stvarna napaka izdelka

    Kaj je napaka stvarna?

    Kadar:

    ·         artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

    ·         artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

    ·         artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

    ·         je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Kako se preverja primernost artikla?

    Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

    Kako se stvarno napako uveljavi?

    Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za prijavo stvarne napake pišite na: info@stilingo.si

    Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

    9. Varovanje osebnih podatkov

    ·         Stilingo se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

    ·         Stilingo  za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov Stilingo: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.

    ·         Stilingo  navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

    ·         Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

    ·         Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

    10. Pravno obvestilo

    Spletna trgovina Stilingo in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka Stilingo in logotip sta v lasti podjetja Carus d.o.o..

    11. Omejitev odgovornosti

    Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil dostop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

    Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi izdelka, podjetje Carus, d.o.o. ne odgovarja. Prav tako zaposleni v centru za pomoč uporabnikom spletne trgovine stilingo.si niso pristojni za osebno reševanje morebitnih težav glede uporabe izdelka. Komunikacija poteka izključno preko spletne strani, elektronske pošte ali telefona. Informacije, dostopne na tej strani, so informativne narave, zato jih ne uporabljajte za diagnostiko, zdravljenje ali preprečevanje katerih koli zdravstvenih težav. Glede zdravstvenih težav se vedno posvetujte z zdravnikom.

    12. Izključitev odgovornosti

    Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

    13. Pravica do obveščanja

    • informacija: imate pravico do neplačljivih informacij o vaših podatkih in tudi, če je potrebno, do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: info@stilingo.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.
    • obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@stilingo.si

    Želimo vas opozoriti, da se bo stilingo po svojih najboljših močeh trudilo zagotoviti verodostojne in posodobljene podatke o izdelkih, ki jih trži na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov. V takem primeru bo kupec naknadno obveščen o spremembah in bo imel možnost preklica naročila z vračilom morebitne nakazane kupnine ali zamenjave naročenega izdelka.
    Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz!

    14. Komunikacija in elektronska sporočila

    Stilingo bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

    • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
    • pošiljatelj bo jasno razviden,
    • različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
    • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
    • na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@stilingo.si
    • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

    Oglasni material bo poslan v imenu ponudnika stilingo z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.

    Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani ponudnika Stilingo (v primeru, da je bila e-pošta že poslana oz. v fazi pošiljanja). Vnaprej se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

    15. Piškotki

    Ponudnik Stilingo na svojih spletnih straneh uporablja spletne piškotke.

    • Piškotki so tekstovne datoteke, ki se ob obisku in uporabi spletnega mesta shranijo na uporabnikovo napravo, s katero uporabnik dostopa do spletnega mesta. Ob ponovnem obisku spletnega mesta lahko ponudnik dostopa do podatkov na uporabnikovi napravi, ki so se zbrali s pomočjo piškotkov.
    • Stilingo  s pomočjo piškotkov zagotavlja boljše ter uporabniku bolj prijazno in osebno prilagojeno delovanje in prikazovanje spletnega mesta, obenem pa mu piškotki pomagajo pri analizi uporabnikov, beleženju obiska (statistični nameni) ter za bolj učinkovito oglaševanje.
    • Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste, preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali ste naročnik na naše spletne novice,  ali ste upravičeni do določenih popustov ali ugodnosti.
    • Piškotki oziroma podatki, zbrani z njihovo pomočjo, sami po sebi ne omogočajo identifikacije uporabnika v smislu zakonodaje o varstvu osebnih podatkov, saj z njimi ni mogoče ugotoviti, za katero konkretno osebo gre.
    • Ker si nenehno prizadevamo, da bi vam zagotovili najboljšo možno uporabniško izkušnjo, naše spletne strani delujejo optimalno le, če so piškotki omogočeni. Tako vas lahko prepoznamo ob ponovnem obisku naše strani, obenem pa nam piškotki omogočajo odkrivanje in odpravljanje napak, zato je vaš ogled hitrejši in še bolj oseben. Dodatni podatki se shranijo le, če se s tem strinjate, na primer z vnosom podatkov pri naročilu izdelka ali včlanitvi/registraciji.

    Odločitev, ali boste spletnim stranem dovolili uporabo piškotkov ali ne, je povsem v vaših rokah, pri tem pa velja opozoriti, da stran optimalno deluje le, če so piškotki v vašem brskalniku oz. na naših spletnih straneh omogočeni.

    16. Pritožbe in spori

    Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

    Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@stilingo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno k čemur prodajalca zavezuje tudi 11.točka 43b. člena ZVPot

    Za krajše pojasnilo in preprostejše reševanja reklamacij, priporočamo, da naskontaktirate, da lahko reklamacijo ali pritožbo rešimo po hitrem postopku.

    Pobudnik se zavezuje, da bo morebitni spor s potrošnikom najprej skušal rešiti izvensodno in šele ob izčrpanju vseh drugim pravnih možnosti po sodni poti.

    17. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

    Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Carus d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

    Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

    18. Izdaja računov

    V skladu s šestim odstavkom 5. člena Zakona o davčnem potrjevanju računov - ZDavPR izdaja podjetje Carus, d.o.o., Hotavlje 86, 4224 Gorenja vas, davčna številka SI71834176 vse račune svojim kupcem.

    V skladu z zakonom je na računu označena: 1. oznaka poslovnega prostora zavezanca 2. oznaka elektronske naprave za izdajo računov in 3. zaporedna številka računa.

    Kupec blaga oziroma prejemnik storitve, je dolžan prevzeti in zadržati račun neposredno po odhodu iz poslovnega prostora oziroma po prejemu kupljenega/naročenega blaga.



    Želimo Vam obilo prijetnih, varnih in ugodnih nakupov.